|
“Mis saab meie ettevőttest homme?”
Ühiskond areneb ja muutub kiiresti, sellest tulenevalt peab iga ettevõte selleks, et edukas olla, veel kiiremini arenema – see aga tähendab valmisolekut pidevateks muutusteks.
Oluline on, et osatakse reaalselt hinnata nii oma tooteid või teenuseid, tootmistehnoloogiat, konkurente, tarbijaid, hankijaid ja paljusid teisi tegureid, millest sõltub ettevõtte edu. Koolitusel osalejad jõuavad veendumusele, et muuta saab ainult seda, mida me endale teadvustame, ja edu võib saavutada ainult tegutsedes ning oma tegevust analüüsides.
Koolitusel õpetatakse, kuidas juhtida organisatsiooni püstitatud eesmärkide ja strateegiate kaudu ning millega peab ettevõtte juht arvestama, et tagada ettevõttele pikaajaline edu. Koolitusel koostab iga osaleja lisaks ettevõtte strateegiale ka oma isikliku elustrateegia. Koolitusel antakse ülevaade nüüdisaegsetest juhtimispõhimõtetest ja ka mentorlusest – mis see on ja millist kasu võib sellest saada?
Koolituse lõpus suudavad osalejad maailma seaduspärasused kokku võtta endast ja end ümbritsevast lähtuvateks lihtsateks tähelepanekuteks ning püstitada eesmärgid, mis viivad kindlalt sihile.
Esimese päeva teemad:
- Strateegiakeskne mõtlemis- ja juhtimisprotsess
- Ettevõtte ja isiklike eesmärkide püstitamine
- Põhiväärtuste loomine, missiooni ja visiooni määratlemine
- XXI sajandi juhtimispõhimõtted
- Õppiv organisatsioon, kvaliteediorientatsiooniga juhtimine
- Tulemus- ja väärtusjuhtimine
- Mentorlus
- Edu võtmete analüüs, SWOT-analüüs
Teise päeva teemad:
- Ettevõtte strateegilise positsiooni määratlemine
- Sihtrühma määratlemine ja turu segmenteerimine
- Konkurentsieelise loomine
- Mikro- ja makrokeskkonna analüüs
- Konkurentsianalüüs ja- strateegiate väljatöötamine
- Turundusstrateegiate loomine
- Strateegiate elluviimine, kontrollimine ja hindamine
Tööviisid: loengud, arutelud, individuaal- ja grupitööd ning praktiliste situatsioonide lahendamine.
NB! Ülalolev on näitlik sisukirjeldus - oma vajadustele vastava pakkumise saamiseks võtke palun ühendust.
Tagasi |