KOOLITUSED
KONSULTATSIOONID
STRATEEGIAD


Strateegiad

1. Strateegia koostamise metoodika

  • Töö alguses kaardistatakse täpsed vajadused ja soovitud eesmärgid. Ühtlasi mõeldakse läbi, keda meeskonnaliikmetest kaasatakse strateegia väljatöötamise etappides.
  • Strateegia töötatakse välja meeskonnatöö tulemusena. Selleks korraldatakse 4-päevane strateegilise juhtimise koolitus. Koolituse käigus moodustatakse ettevõtte töötajatest rühmad (3–4 rühma) ja rühmatöödes arutatakse läbi strateegia loomiseks vajalikud eesmärgid, analüüsid, ülesanded ja konkreetne tegevuskava. Konsultandi roll on rühmatööde tulemusi analüüsida, igast rühmast parim idee välja valida ja see formuleerida.

2. Eespool toodud metoodika kasutamisest tulenev kasu

  • Kui meeskonnaliikmed on ise osalenud strateegilise plaani koostamisel, siis on see nende endi eesmärkidega seotud ja töövahendiks neile edaspidises igapäevatöös. Ainult konsultandi poolt välja töötatud strateegia jääb tihtipeale nn paberistrateegiaks, millest ei kujune organisatsiooni jaoks töövahendit. Strateegia koostamisele eelnev teoreetiliste aspektide selgitamine on oluline seetõttu, et kõik mõistaksid üheselt põhimõistete missioon, visioon, põhiväärtused, pikaajaline strateegiline eesmärk jne. tähendust.

3. Organisatsioonile saadav kasu

  • Ettevõtte meeskond saab põhjaliku strateegilise juhtimise koolituse. Strateegiadokumendi koostamise käigus omandab kogu meeskond oskuse teha meeskonnatööd ja püstitada ühtseid eesmärke.
  • Juht saab endale edasipüüdliku ja ühtsete väärtuste ning tulevikueesmärkidega meeskonna. Kui kõik veavad vankrit ühes suunas, siis jõutakse kiiremini oodatava tulemuseni.
  • Valmib strateegiadokument, mis sisaldab ettevõtte:
    1) missiooni, visiooni, põhiväärtusi;
    2) tegevusfilosoofiat;
    3) pikaajalist strateegilist eesmärki;
    4) taktikalisi eesmärke;
    5) analüüse (SWOT-, riski-, mikro- ja makrokeskkonna analüüs);
    6) strateegiaid;
    7) tegevuskava.

Tagasi    

© 2006 Serton Consulting VITA Group OÜ