„Efektiivne turundus”
Koolituse käigus õpitakse aru saama turunduse tähtsusest ja rollist tänapäeva organisatsioonis.
Koolitusel õpetatakse määratlema sihtrühma ja segmenteerima turgu. Koolituse käigus õpitakse koostama turundusplaane ja efektiivseid turundus-strateegiaid. Käsitletakse ka seda, kuidas kohanduda uue elektroonilise turunduse ajastuga.
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Turunduse roll tänapäeva organisatsioonis
- Sihtrühma määratlemine ja turu segmenteerimine
- Tootestrateegia määratlemine
- Toote elutsükli kontseptsioon
- Margipoliitika kujundamine
- Hinnakujundusmeetodite valik
- Hinnastrateegia loomine
- Jaotuskanalite valik
- Edustusstrateegiad (isklik müügisuhtlus, müügiedustus, suhtekorraldus)
- Reklaam ja reklaamikampaania kujundamine
- Turundusinfo ja turundusuuringud
- Turunduse planeerimine ja kontroll
- Kohanemine uue elektroonilise turunduse ajastuga
NB! Ülalolev on näitlik sisukirjeldus - oma vajadustele vastava pakkumise saamiseks võtke palun ühendust.
Tagasi |